Színváltás a horgolásban

Nézzük én hogyan csinálom

Rengeteg videót találsz a youtube-on a horgolás során alkalmazható színváltás technikákról.
Ez az a módszer, amelyet mindenki másképpen csinál, mindenki más eljárással készíti, hogy a végeredményben a lehető legkevésbé látszódjon a váltás. Magam is kipróbáltam már szinte mindet, és itt a nekem bevált technikát osztom meg veled.
 
Amigurumi figurák horgolásánál, vagy bármely olyan horgolmány esetében, amikor nem váltunk sort, hanem körbe-körbe, spirálszerűen haladunk, egy lépcsőt látnánk a munkánkon, ha csak úgy egyszerűen átváltanánk a másik színre.
Én ezért először egy hamispálcával (kúszószemmel), zárom az adott színnel a munkát, ezután a másik színnel behúzom a kezdőhurkot a következő szemben, egy láncszemmel emelem, és ezután az azt követő szemben folytatom a pálcák horgolását.
Különösen fontos ebben az esetben (is), hogy számoljunk, mivel a kör végén abba a szembe kell megérkeznünk, ahol a kezdőhurkot behúztuk. Így szinte észrevehetetlen lesz az átdolgozás.
A két szín kezdő és végszálait a munka hátoldalán biztonságosan csomózzuk össze.
 

Kellemes gyakorlást!

iratkozz fel a hírlevélre

Copyright © minden jog fenntartva – Kész-Lőrincz Szilvia

Rólam

Szia, Szilvi vagyok
és segítek neked egyedi ajándékot készíteni. Ha pedig kevés az időd,
válassz a kész termékek közül.

Help