Gyerekeknek való minták

A mintákat 2021.02.01-től a www.heraporteka.hu oldalon tudja megvásárolni.

Mit találsz a mintában: pontos elkészítési javaslatot, leírást. Hozzávaló anyagok, tűk méreteit, Mintarajzot. Fotót.

Két formában vásárolhatod meg:

  1. csak a mintát pdf formában, e-mailben küldve. (vásárlástól számított 6-24h órán belüli teljesítés)
  2. mintát és a hozzávaló anyagot az elkészítéshez szükséges mennyiségben. (egyenlőre még nem kapható így)

Biztosíték hogy el tudd készíteni: leszámolható rajz és szöveges leírás Magyar nyelven.

A minták gyakorlott kötőknek, horgolóknak készültek! Nem tartalmazza a kötés vagy a horgolás technikájának tanítását!

(Van néhány mintám kezdőknek is… először kezd azokkal hogy biztos sikerélményed legyen!) -ha belejössz neked is menni fognak ezek is, ígérem 😉

TÁJÉKOZTATÁS: Kérlek figyelj rá hogy csak saját használatra vásárold meg a mintát és készítsd el! A minták és a termékek sokszorosítása, eladásra való készítése nem megengedett, jogi következményeket von maga után!

1. Horgolt bojtos, füles gyerek sapka (kor:6hó,12hó,24hó,3éves,4éves) 2021 februártól
3. Mandala mellény minta(kor: 6hó/12hó/24hó/3éves)csak 2021 februártól
5. Vastag hosszú mellény tunika (kor: 12hó, 24hó, 3év) 2021 februártól